loading...
دانلودسیستان
M.A بازدید : 1128 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo Freestyle Soccer برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo Freestyle Soccer برای کامپیوتر

این بار بازی زیبایی تحت عنوان Cristiano Ronaldo Freestyle Soccer در دنیای بازی های چند رسانه ای منتشر شد . این بازیکن  یکی از بهترین های دنیای ورزش در زمینه ی مهارت های منحصر بفرد فوتبال و سبک های خاص بازی است که هز بیننده ای را به وجد می آورد.گیم پلی این بازی شما رابه دنیای واقعی می برد و آنجاست که با کریس رونالدو به آزمون مهارت های خود در فوتبال می پردازید.


M.A بازدید : 525 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی Botanicula برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Botanicula برای کامپیوتر

Botanicula یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک می باشد که توسط دو سازنده با نام های Jaromir Plachy و Amanita Design ساخته شده است. این بازی درباره ۵ موجود درختی کوچک می باشد که برای نجات آخرین دانه از خانه درختی خود که بوسیله انگل های شیطانی آلوده شده است عازم سفری پر ماجرا می شوند. گیم پلی درمورد تحقیق و جستجو ، حل معماهای جالب کوچک ، ملاقات با موجودات درختی عجیب و شنیدن موسیقی جذاب در حین بازی می باشد. تمامی بازی در یک درخت بسیار بزرگ و عجیب اتفاق می افت. علی رغم اینکه گیم پلی در محیطی کاملا سبک روایت می شود ، بازی بیش از ۱۵۰ بخش دارد و ارتباطی نسبتا عظیم در این بازی وجود دارد…


M.A بازدید : 520 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Darksiders 2 - بازی در رکاب تاریکی 2

نسخه اول Darksiders یک بازی اکشن لذت بخش بود که طرح های هنری بسیار زیبایی داشت. بسیاری این بازی را یک کلون از God of War می دانند، ولی به هر حال پتانسیل بازی بسیار بالا بود و مبارزات عمیق، خشن و جالب آن هنوز هم در یادمان هست. در نسخه دوم Vigil سراغ تمام ایده هایی رفته که بنا به دلایلی در نسخه اول نمی توانستند آن ها را اجرا کنند. مثلاً وجود المان های RPG قوی تر، سیستم Loot و روابط با NPCها. Darksiders II قرار است یک تجربه موفق دیگر در به تصویر کشیدن آخرالزمان باشد و در عین حال، خیلی هم متفاوت ظاهر شود. بجای ملاقات دوباره با قهرمان نسخه اول که War نام داشت، در این نسخه شما در نقش برادر او یعنی Death قرار می گیرید.

داستان بازی درست همزمان با داستان نسخه اول است و به قولی وقایع را به طور موازی، اما اینبار از دید Death به تصویر می کشد. از آنجایی که War به خاطر برپا کردن آخرالزمان متهم شده، Death باید علت این موضوع و بی گناهی برادر خود را ثابت کند. در نمایش های اخیر بازی، مرحله ای که در Maker's Realm اتفاق می افتاد را مشاهده می کنیم. Makerها نوعی انسان هستند که از زمان خلقت تا به حال وجود داشته اند. در بازی با چند تن از آن ها ملاقات می کنید و حتی به یکی از آن ها کمک می کنید. کارن (Karn) یکی از همین Makerها هست که به شما در رفتن به جاهای مختلف و حل کردن معماها کمک می کند. حتی فروشنده های سلاح و ارتقا دهنده ها هم Maker هستند.

منبع:پردیس گیم

M.A بازدید : 501 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Hitman: Sniper Challenge - بازی هیتمن: تیر انداز در خفا
(91/5/15) تغییرات:

Crack موجود در بازی از کار افتاده است لطفا تا ارائه Crack Fix منتظر بمانید

اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن باشید حتما با سری محبوب هیتمن آشنا هستید . هیتمن را میتوان یکی از پرطرفدارترین بازیها در ژانر اکشن دانست که سالهای زیادی است که جای خود را میان گیمرها باز کرده و تا کنون چندین نسخه آن با فروش بسیار بالایی در دنیا مواجه شده است .این عنوان جدید با نام  Hitman: Sniper Challenge ارائه شده است .در این بازی همانطور که از نام آن پیداست Sniper یا تفنگ تک تیر انداز دوربین دار هیتمن حرف اول را میزند و باید سعی کنید همراه آن دشمنان را نابود کنید و ماموریتهای مختلف خود را به پایان برسانید .این بازی در اختیاری کسانی که بازی Hitman: Absolution را از GameStop پیش خرید کنند، قرار می گیرد در واقع می توان گفت این بازی یک دموی قابل بازی از بازی Hitman: Absolution می باشد.

M.A بازدید : 365 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
Portable Easy Chess 2.0
بازدید : 113890 بار
دانلود بازی پرتابل کم حجم شطرنج - Portable Easy Chess 2.0
در این قسمت از سایت بازی فکری شطرنج به صورت پرتابل با نام Portable Easy Chess 2.0 را برای علاقه مندان به این بازی زیبا برای کامپیوتر در ادامه مطلب این مطلب آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.


M.A بازدید : 426 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2013

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی آزمایشی این بازی را از پاتوق یو دریافت نمایید . نسخه ی کامل این بازی حدود ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد

M.A بازدید : 849 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

.

دانلود بازی خیلی کم حجم و جذاب Ice Land 2 برای PC کامپیوتر

.

در این قسمت دانلود بازی جذاب Ice Land 2 را آماده ی دانلود کرده ایم . این بازی جذاب مخصوص کودکان است و آنها را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. این بازی جذاب با حداقل توانایی سیستم های رایانه ای بالا می آید و مشکلی با سیستم های پایین ندارد. در عین حال گرافیک مناسبی هم دارد و می توانید از قسمت تنظیمات گرافیک آن را بالا ببرید .

در این بازی شما نقش یک پنگوئن را بازی خواهید کرد که به دنبال غذا میرود . ضمنا این بازی نیاز به نصب ندارد (پرتابل) و می توانید بدون زحمت آنرا اجرا کنید . همینک می توانید این بازی کودکانه را از یاس دانلود دریافت نمایید.

M.A بازدید : 541 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 Monster Trucks Nitro 2.1.0

 

امروز برای شما عزیزان بازی کم حجم و جذاب مسابقه با ماشین های غول پیکر Monster Trucks Nitro v2.1.0 را آماده دانلود کردم. ماشین های غول پیکر را در مسیرها و جاده هایی دیوانه کننده و پر فراز و نشیب را برانید!  در این بازی ماشین شما در در مسابقه نیترو با سایرین به رقابت می پردازند و شما برای رسیدن و خط پایان و تلاش برای قهرمانی تلاش میکنید. این بازی با خلق صحنه های هیجان انگیز زیبا در مسابقات باعث جذب هر فردی با هر سنی میشود.

ویژگی اصلی این بازی ماشین های عجیب و غیر عادی بودن آن است که در شرایط معمولی قابل رویت نیستند اما چنین ماشین هایی موجودیت دارند و مسابقاتی نیز برای این سری ماشین ها برگزار میشود ما با این بازی فرصتی برای تجربه این گونه ماشین ها را برای شما فراهم کردیم. این بازی از نوع بازی های اعتیاد آور می باشد بگونه ای که پس از یکبار تجربه بازی دیگر مایل به رها نمودن آن نخواهید شد. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

وی‍ژگی های بازی  Monster Trucks Nitro v2.1.0 :

-       گرافیک فوق العاده بالا در عین حجم کم
-       گرافیک سه بعدی و صدا و تصویر بالا
-       به نمایش گذاشتن تماما واقعی مدل های مانستر
-       بازی ساده و جذاب و راحت
-       گرفتن جایزه و نبترو بیشتر در قبال امتیاز بیشتر
-       قابلیت تنظیم بازی در حالت های اسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
-       قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷
و

 

 

سیستم مورد نیاز :

Windows XP or Windows Vista
Processor: 1,5 GHz Pentium 4, AMD Athlon 1500+ or higher
Memory: 256 MB
Hard Disk Space: 300 MB
Video: Nvidia GeForce FX 5600, ATI 9500, Intel GMA 950 or higher
DirectX®: ۹.۰cAn

 

 

 

 

دانلود بازی کم حجم مسابقه با ماشین های غول پیکر Monster Trucks Nitro 2.1.0 کرک شده

 

 

 

دانلود بازی کم حجم مسابقه با ماشین های غول پیکر Monster Trucks Nitro 2.1.0 کرک شده

توجه:

در هنگام نصب آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

 

 

M.A بازدید : 826 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 

امروز برای شما عزیزان بازی کم حجم، خنده دار و بسیار مهیج اتوبوسرانی در شهر City Bus با سبک دیوانه وار و سه بعدی رو آماده دانلود کردم. در این بازی برخلاف بازی های دیگر ،باید هر چه را در اطراف خود می بینید خراب کنید! ترافیک برای شما اهمیتی نخواهد داشت و هیچ مانعی مانند نرده، دیوار، ساختمان و … نمی تواند مسیر شما را مسدود کند. شما باید مسافران را به هر طریقی که شده به مقصد برسانید در این مسیر هر آنچه که بخواهد شما را متوقف کند دشمن است!

شما در این بازی باید تمامی چراغ قرمزها را رد کنید به تذکرات پلیس توجه نکنید و کلا هر شخص و وسیله ای که مانع از رانندگی و توقف شما را داشت از سر ر اه بردارید و به مسیرتان ادامه دهید. شما هم اکنون می توانید بازی اتوبوسرانی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.
ویژگی های این بازی :

-      دارای چند نوع اتوبوس
-      دارای مراحل مختلف
-      دارای سلاح های مختلف
-      انجام انواع ماموریت های عجیب و جالب
-      گرافیک کارتونی سه بعدی و گیم پلی جذاب
و …

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP,7
CPU: 2 GHz
RAM: 512 MB
Hard drive space: 200MB
Vcard: Pixel Shader 1.2 compatible (GeForce 4, Radeon 8500 or newer

 

 

 

 

دانلود بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با اتوبوس City Bus

 

 

 

دانلود بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با اتوبوس City Bus

 

 

M.A بازدید : 392 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی RELOADED ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box به پست اضافه شد |

| DLC جدید بازی به نام Extended Cut DLC با حجم ۱٫۸ گیگابایت به پست افزوده شد |

 

Mass Effect 3 دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

 

M.A بازدید : 493 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

| آپدیت شماره v1.01 به پست اضافه گردید |

 

Ghost Recon Future Soldier دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

M.A بازدید : 460 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

|نسخه نهایی RELOADED بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۱ گیگابایت به پست افزوده شد|

|لینک های سرور مدیافایر آپدیت شد|

|آپدیت جدید بازی ، ورژن v1.0.0.22 نسخه RELOADED به پست اضافه شد|

 

max payne 3 pc cover small دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

M.A بازدید : 392 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|لینک های مدیافایر آپدیت شد|

 

resident evil operation raccoon city pc cover small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC 

 

 

M.A بازدید : 536 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند ! شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید ، ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری (!) را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

street fighter x tekke pc cover small دانلود بازی Street Fighter X Tekken برای PC

 

M.A بازدید : 439 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است. شما هم اکنون می توانید نسخه PC این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. .

 

sniper elit v2 pc cover small دانلود بازی Sniper Elite V2 برای PC

M.A بازدید : 328 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

Binary Domain یک اکشن سوم-شخص استاندارد است که مانند آن را در بسیاری از بازی های موجود در بازار می توانید مشاهده کنید، اما المان هایی در این بازی وجود دارند که باعث شده این عنوان دارای قسمت هایی باشد که مخصوص به خودش است. در نگاه اول، BD شباهت زیادی به بازی Vanquish دارد. البته این شباهت به این دلیل است که در هر دوی این بازی ها تفکر ژاپنی موج می زند و این موضوع یعنی اینکه مبارزه با موجوداتی بسیار بزرگ و عجیب و غریب حتماً در بازی قرار دارد. اما BD یک روند اکشن بسیار خوب را پیش روی شما قرار می دهد. اکشن بازی شامل مبارزه با ربات های مختلف و Boss Fightهایی می شود که مانند آن را در کمتر بازی ای می توانید مشاهده کنید. در طول بازی همیشه، هم گروهی شما در کنارتان قرار دارد و آماده است که دستورات شما را اجرا کند. یکی از قسمت های جالب توجه بازی این است که اگر میکروفن داشته باشید، می توانید دیالوگ های خاصی را که برای دستور دادن هم تیمی هایتان است را بیان کنید.

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۸ گیگابایت|

 

Binary Domain دانلود بازي Binary Domain براي PC

M.A بازدید : 259 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

Deep Black Reloaded عنوان یک بازی اکشن (شوتر سوم شخص) است که توسط استودیوی روسی Biart ساخته شده است . بازی دارای ۴۰ مرحله ی مختلف در بخش تکنفره است که در مکان های مختلفی طی می شوند . .زمانی که بخاطر جنگها و قدرت طلبی ها کره زمین به یک خرابه تبدیل شده است و همه به دنبال منابع انرژی جدید هستند.با توجه به معروف نبودن کمپانی سازنده باید گفت گرافیک و گیم پلی بازی بسیار خوب کار شده است! هر چند سبک جدیدی را ایجاد نکرده است ولی با بازی هایی که در بازار جهانی عرضه میشوند برابری میکند .از نظر گیم پلی بازی شباهت های بسیار زیادی به بازی Time Shift و Kill Zone دارد در بازی از Jetpack استفاده شده است که در نسخه سوم از بازی Kill Zone هم استفاده شده بود و بیشتر از ۸ ساعت تایمی هست که برای اتمام بازی در نظر گرفته شده است.

 

Deep دانلود بازی Deep Black Reloaded برای PC

M.A بازدید : 564 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۶ گیگابایت به پست افزوده شد|

 

spec ops the line cover دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

 

M.A بازدید : 520 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

Call of Duty: Black Ops هفتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Treyarch ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر ۲۰۱۰ توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است. این نسخه از بازی بر خلاف نسخه World At War که توسط همین استودیوی بازی سازی ساخته شده بود، دیگر در حال و هوای جنگ جهانی نیست بلکه گفته می شود در مقاطع زمانی مختلف از زمان جنگ ویتنام گرفته تا جنگ های مدرن امروزی و در مناطقی همچون ویتنام، کوبا و … رخ می دهد و بطور کلی داستان آن در سالهای میانی ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۰ رخ می دهند! وقایع بازی در طول جنگ سرد و در مناطق مختلفی از جهان نظیر ویتنام، کوبا و کوهستان‌های برفی روسیه بوقوع می‌پیوندد. شما عضو گروه Studies and Observation Group) SOG) هستید که زیر نظر CIA فعالیت می‌کند، گروهی که اهداف خاصی را در مناطق جنگی دنبال می‌کند. اتفاقات این نسخه نیز از دید چند کارکتر روایت می‌شود. بنابر گفته استودیوی سازنده بازی، Black Ops بسیار عظیم تر از نسخه Modern Warfare 2 سری ندای وظیفه که بدون شک بهترین عنوان سری خود تاکنون بوده است می باشد وتفاوت میان World At War و Black Ops همانند تفاوت میان نسخه های Call of Duty 2 و  Call of Duty 4: Modern Warfare بود!

Call of Duty: Black Ops شما را به اعماق خطوط دشمن در دنیای عملیات های فوق سری در نقش عضوی از واحد نیروهای ویژه زبده و کارپشته که در نبردهای مخفیانه، عملیات های محرمانه و سری، و درگیری های آتشین و مرگبار در سرتاسر جهان می برد. با دسترسی داشتن به سلاح های انفجاری متعدد و تجهیزات پیشرفته نظامی، عملیات های شما تعادل و موازنه را در حین خطرناکترین برهه زمانی که بشر تاکنون به خود دیده است برقرار خواهید نمود. این بازی شامل ۱۳ مرحله در بخش بازی تک نفره خواهد بود، ونیز یک بازی انتخابی Co-op اختصاصی باقابلیت بازی تا سقف چهار نفر با مرحلی متفاوت از مراحل بازی انتخابی بخش تک نفره ارائه می نماید، همچنین بار دیگر چهار نقشه بخش زامبی های نسخه World at War نیز به عنوان بخشی از ویرایش های Prestige  و  Hardenedبه آن افزوده شده اند، همچنین حالت Split screen برای بخش چندنفره بازی نیز در نظر گرفته شده است.

اطلاعاتی در مورد بازی Call of Duty: Black Ops:

  • شرکت سازنده بازی : استودیوی Treyarch
  • شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Activision
  • تاریخ رسمی انتشار بازی : ۹ نوامبر۲۰۱۰
  • ژانر بازی : اکشن اول شخص شلیک کننده
  • میزان دشواری بازی : متوسط
  • مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
  • درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۷ سال و بالاتر

حداقل نیازمندی های سیستمی برای اجرای بازی Call of Duty: Black Ops :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 12 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

دانلود بازی Call of Duty 7: Black Ops  -  با حجم ۵٫۳۶ گیگابایت


M.A بازدید : 688 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)
.

  Angry Birds Space 1.2.2

.

دانلود بازی Angry Birds Space بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز اسپیس برای کامپیوتر PC رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های کلیدی بازی Angry Birds Space:

-     شامل ۶۰ مرحله فضایی
-     ۳۰ مرحله اضافی به نام Danger Zone
-     اضافه شدن مراحل بیشتر به سیاره بستنی در نسخه ۱.۲.۲
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     به همراه سریال نامبر و پچ تست شده
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 . 

 دانلود بازی + تصاویری از بازی + آموزش نصب + سریال نامبر و پچ در ادامه …

 

 

.

برای بزرگنمایی بر روی عکس ها کلیک کنید …

.

 دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده

.

. دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده.

.

   دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده

 

آموزش نصب

-     ابتدا بازی رو نصب کنین.

-     سپس توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. یعنی وقتی پچ رو اجرا کردین ، به مسیر نصب بازی رفته، مثلا به مسیر زیر
D:Program FilesRovioAngry Birds SpaceAngryBirdsSpace.exe

بروید و بازی رو انتخاب (پچ) کنید. (اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
-     سپس کد زیر را در محل مورد نظر در بازی وارد نمایید.

THET-ALEV-LEFR-USWO

-    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند ، باید کارت گرافیک خود را آپدیت کنند .

 

-    اگر در هنگام پچ کردن با ارور patch failed ممکن است دارای شرایط زیر باشد:

۱.   ممکن است بازی در حال اجرا باشد.

۲.   بازی از قبل پچ شده است.

۳.  ورژن پچ با ورژن بازی یکسان نیست.

۴.  یا در هنگام پچ کردن در پنجره مورد نظر، فایل اجرایی بازی رو انتخاب نکردین!

.

 

.

دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده فرمت: EXE

دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده حجم: ۳۲.۵ مگا بایت

دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده دانلود: دانلود مستقیم پچ جداگانه

دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده دانلود انگری بردز برای موبایل

دانلود بازی انگری بردز اسپیس Angry Birds Space 1.2.2 برای PC کامپیوتر کرک شده رمز: www.yasdl.com

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر تون رو درباره سایت با تشکر محمد میرگل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 549
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,701
  • بازدید ماه : 10,206
  • بازدید سال : 45,369
  • بازدید کلی : 539,924