loading...
دانلودسیستان
M.A بازدید : 1081 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo Freestyle Soccer برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo Freestyle Soccer برای کامپیوتر

این بار بازی زیبایی تحت عنوان Cristiano Ronaldo Freestyle Soccer در دنیای بازی های چند رسانه ای منتشر شد . این بازیکن  یکی از بهترین های دنیای ورزش در زمینه ی مهارت های منحصر بفرد فوتبال و سبک های خاص بازی است که هز بیننده ای را به وجد می آورد.گیم پلی این بازی شما رابه دنیای واقعی می برد و آنجاست که با کریس رونالدو به آزمون مهارت های خود در فوتبال می پردازید.


M.A بازدید : 513 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی Botanicula برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Botanicula برای کامپیوتر

Botanicula یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک می باشد که توسط دو سازنده با نام های Jaromir Plachy و Amanita Design ساخته شده است. این بازی درباره ۵ موجود درختی کوچک می باشد که برای نجات آخرین دانه از خانه درختی خود که بوسیله انگل های شیطانی آلوده شده است عازم سفری پر ماجرا می شوند. گیم پلی درمورد تحقیق و جستجو ، حل معماهای جالب کوچک ، ملاقات با موجودات درختی عجیب و شنیدن موسیقی جذاب در حین بازی می باشد. تمامی بازی در یک درخت بسیار بزرگ و عجیب اتفاق می افت. علی رغم اینکه گیم پلی در محیطی کاملا سبک روایت می شود ، بازی بیش از ۱۵۰ بخش دارد و ارتباطی نسبتا عظیم در این بازی وجود دارد…


M.A بازدید : 617 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
 
NOD32 محصول بسیار قدرتمند کمپانی ESET یکی از قویترین آنتی ویروس های حال حاضر دنیاست. این آنتی ویروس قدرتمند با توانایی به روز رسانی فوق العاده ی خود قادر به شناسایی جدیدترین ویروس ها و مخرب ها و حملات رایانه ایست. اما مشکلی که شاید شما هم به آن برخورده باشید این است که برای بروز رسانی دیتابیس این آنتی ویروس نیاز به Username و Password هست که در صورت باطل شدن یا در دست نداشتن پسورد، امکان بروز رسانی به شما داده نمی شود. بنابراین تصمیم گرفتم که Username و Password هایی که برای این آنتی ویروس منتشر می شود را در این قسمت قرار دهم. قابل ذکر است که این قسمت به صورت روزانه آپدیت می شود و یوزر و پسورد های جدید قرار داده خواهد شد. در صورتی که از پسورد های بخش اول نتیجه نگرفتید، پسورد های بخش دوم را تست کنید.
M.A بازدید : 512 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Darksiders 2 - بازی در رکاب تاریکی 2

نسخه اول Darksiders یک بازی اکشن لذت بخش بود که طرح های هنری بسیار زیبایی داشت. بسیاری این بازی را یک کلون از God of War می دانند، ولی به هر حال پتانسیل بازی بسیار بالا بود و مبارزات عمیق، خشن و جالب آن هنوز هم در یادمان هست. در نسخه دوم Vigil سراغ تمام ایده هایی رفته که بنا به دلایلی در نسخه اول نمی توانستند آن ها را اجرا کنند. مثلاً وجود المان های RPG قوی تر، سیستم Loot و روابط با NPCها. Darksiders II قرار است یک تجربه موفق دیگر در به تصویر کشیدن آخرالزمان باشد و در عین حال، خیلی هم متفاوت ظاهر شود. بجای ملاقات دوباره با قهرمان نسخه اول که War نام داشت، در این نسخه شما در نقش برادر او یعنی Death قرار می گیرید.

داستان بازی درست همزمان با داستان نسخه اول است و به قولی وقایع را به طور موازی، اما اینبار از دید Death به تصویر می کشد. از آنجایی که War به خاطر برپا کردن آخرالزمان متهم شده، Death باید علت این موضوع و بی گناهی برادر خود را ثابت کند. در نمایش های اخیر بازی، مرحله ای که در Maker's Realm اتفاق می افتاد را مشاهده می کنیم. Makerها نوعی انسان هستند که از زمان خلقت تا به حال وجود داشته اند. در بازی با چند تن از آن ها ملاقات می کنید و حتی به یکی از آن ها کمک می کنید. کارن (Karn) یکی از همین Makerها هست که به شما در رفتن به جاهای مختلف و حل کردن معماها کمک می کند. حتی فروشنده های سلاح و ارتقا دهنده ها هم Maker هستند.

منبع:پردیس گیم

M.A بازدید : 3960 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Avira Internet Security 2012 v12.0.0.1088 - نرم افزار حفاظتی آویرا

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avira Internet Security:
- حفاظت موثر در برابرانواع ویروس ها، کرم ها و تروجان ها و تهدیدهای دیگر
- شناسایی و حذف موثر روت کیت ها
- سرعت اسکن بالا
- طراحی جدید واسط گرافیکی نرم افزار
- محافظت سیستم دربرابر حملات موسوم به phishing
- محافظت در برابر انواع نرم افزارهای جاسوسی و بد افزارها
- محافظت ویژه در برابر ویروس های مخصوص ایمیل (POP 3)
- قابلیت بروز رسانی سریع از طریق سرور پریمیوم
- سیستم ایجاد دیسک نجات در مواقع ضروری
- محافظ وب برای وبگردی و دانلود ایمن
- فایروال گنجانده شده قدرتمند در نرم افزار
- ضد اسپم و AntiPhishing منفعل
- ارائه عملکرد برای بازیابی اطلاعات
- کاربرپسند بودن
- و ...
M.A بازدید : 580 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود ESET NOD32 Antivirus v5.2.9.1 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس نود 32

ESET NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی Eset است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت Eset، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DialUp)  به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور  اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ESET NOD32 Antivirus:
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راه های نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)
- اسکنر بسیار دقیق
- پاک کردن ایمیل شما از ویروس ها و تضمین امنیت آن
- تشخیص اتوماتیک درایوهای فلش و USB و پیشنهاد اسکن برای آن ها
- ابزار های سیستم
- توانایی دفاع از خود در برابر نرم افزار های مخرب و ناتوان کننده
- بهبود بسیاری از قابلیت های پیشین
- و ...
M.A بازدید : 393 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود ESET SysRescue CD (Update 7346) 2012-08-01 - دیسک نجات آنتی ویروس NOD32 جهت اسکن و از بین بردن ویروس ها در حالت بوت

آنتی ویروس های تولید شده توسط شرکت ESET به دلیل قدرت حفاظتی بالا در بین کاربران رایانه بسیار محبوب و پر استفاده می باشند. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، می توانید از دیسک نجات ESET SysRescue CD استفاده کنید، زیرا تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD و از ESET SysRescue Boot Media تنظیم نموده و بوت نمایید. دیسک نجات تولید شده توسط شرکت ESET نسبت به سایر دیسک نجات های موجود از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این بسته چک های اولیه و حساس را انجام می دهد و کاربر در صورت تمایل می تواند آن ها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ESET SysRescue CD:
- اسکن و از بین بردن ویروس ها از طریق بوت
- سرعت بسیار بالا
- دارای تمامی فایل های اجرایی و امنیتی
- قابلیت به روز رسانی بانک اطلاعاتی ESET SysRescue
- شناسایی درایورهای FAT و NTFS و تمیز کردن ویروس از روی آن ها
- دسترسی به بیشتر تنظیمات نرم افزار در حالت بوت
- امکان آپدیت در حالت بوت در صورت اتصال به اینترنت (حالت Auto Connect یا PPPoE در سرویسهای ADSL) یا DHCP در شبکه
- و ...

M.A بازدید : 467 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (1)
دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی
(91/5/18) تغییرات:

- کرک (فعال ساز ویندوز 8) بر روی سایت قرار گرفت!
- نسخه ی نهایی ویندوز 8 که پیش از انتشار رسمی، لو رفته است، بر روی سایت قرار گرفت!

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود، تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولید کنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد انتشار غیر قانونی آن هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.
اگر شما هم قصد دارید ۲ ماه و نیم قبل از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، هم اکنون می توانید آن را از پی سی دانلود دریافت کنید.
ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

نسخه Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، شما در اینجا می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.

ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.
نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.

رابط کاربری مترو:
ویندوز ۸ رابط کاربری جدید بر پایهٔ زبان طراحی مترو مایکروسافت را به کار خواهد گرفت، مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند) که در صفحه شروع(Start Screen) نمایان می‌شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می‌باشد. هر کدام از آن کاشی‌ها یک برنامه را نشان می‌دهد و قادر خواهد بود که اطلاعات مرتبط مانند تعداد پیام‌های خوانده نشده برای یک برنامهٔ رایانامه و یا درجه حرارت آب و هوا را نشان دهد. سبک مترو برنامه‌های کاربردی را تمام صفحه اجرا می‌کنند و می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین یکدیگر از قرارداد(Contracts) استفاده کنند. آن‌ها از طریق فروشگاه ویندوز(Windows Store)در دسترس خواهد بود.برنامه‌های سبک مترو با Windows Runtime platform جدید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سی++، ویژوال بیسیک،سی شارپ و اچ تی ام ال/جاوااسکریپت توسعه یافته‌اند.

محیط سنتی دسکتاپ برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ به عنوان نرم افزار مترو تلقی می‌شود. و همچنین دکمه شروع(Start) از نوار وظیفه حذف شده‌است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین ظاهر می‌شود. همچنین نوار چارم(Charm Bar) اضافه شده‌است، هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می‌کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده‌است.

فروشگاه ویندوز:
فروشگاه ویندوز پلت فرم آینده توزیع دیجیتال توسط شرکت مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه های کاربردی سبک مترو ویندوز ۸ توسعه یافته است. فروشگاه ویندوز همچنین اجازه خواهد داد که توسعه دهندگان برنامه های کاربردی دسک تاپ خود را تبلیغ کنند.در فروشگاه ویندوز هر دو برنامه کاربردی رایگان و پرداختی موجود است.برنامه های پرداختی در محدوده قیمت ۱٫۴۹ دلار تا ۹۹۹٫۹۹ دلار می باشد.برنامه نویسان و توسعه دهندگان نیز می توانند برنامه های آزاد و آزمایشی را ارائه کنند.فروشگاه ویندوز همزمان با ویندوز ۸ نسخه مصرف کنندگان که در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۱۲ منتشر شد،دردسترس قرار گرفت.توسعه دهندگان و برنامه نویسان از ۳۸ کشور می توانند برنامه های کاربردی برای ویندوز فروشگاه ارسال کنند.این برنامه هم اکنون از ۱۰۹ زبان پشتیبانی می کند.البته این در ایران در دسترس نیست.

مایکروسافت، فروشگاه ویندوز را در ویندوز ۸ تایید کرده‌است. به‌ مانند مرکز نرم‌افزار اوبونتو و فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی مترو شکل خودشان را بر روی وسایل جانبی ویندوز ۸ انتشار دهند. فروشگاه ویندوز همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی Win32 یا «دسکتاپ قدیمی» را نیز انتشار دهند، اگرچه فروشگاه فقط پیوندها به وب‌گاه‌های برنامه را آماده می‌کند.

ویژگی های جدید ویندوز 8:
- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- حذف دکمه استارت
- مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- بوت سریع هیبریدی
- Task Manager(برنامه مدیریت وظیفه) جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARMعلاوه بر اینتل و AMD
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه(اولیه)
- سیستم پرونده جدید REfs
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک(NFC)
- بوت امن
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس۲۰۱۰
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD
- نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارا قابلیت آنتی ویروس است، که مشابه نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز عمل می‌کند و پیش بینی می‌شود جایگزین این نرم افزار شود
- اضافه شدن ویژگی ایمنی خانواده(Family safety)که به والدین این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را در اینترنت نظارت و کنترل کنند و همچنین از فرزندان خود محافظت کنند و رایانه ی آنان را کنترل کنند
- چند وظیفگی جدید

ویژگی های حذف شده در ویندوز 8:
- نوار دستور(command bar)جایگزین نوار ریبون(Ribbon UI) شده‌ است.
- ویندوز مدیا سنتر در تمام نسخه‌های آن حذف شده اما به عنوان یک افزونه (add-on)در دسترس است
- ویندوز مدیا پلیر از پخش دی وی دی پشتیبانی نمی‌کند، اگر چه ویندوز مدیا سنتر اگر جداگانه خریداری شود هنوز پخش می‌کند
- دکمه شروع(Start button) حذف شده، اگرچه هنوز به عنوان یک نقطه حساس در پایین سمت چپ صفحه در دسترس است
- دکمه نمایش دسکتاپ در نوار وظیفه دیده نمی‌شود، اما هنوز با کلیک کردن در گوشه پایین سمت راست صفحه فعال می‌شود
- رابط کاربریآئرو ویندوز(Aero)که در ویندوز ویستا و ویندوز ۷ وجود دارد در ویندوز ۸ حذف شده‌است
- صفحه آبی مرگ که اطلاعات فنی درباره خطایی که باعث توقف سیستم عامل شده را نشان می‌داد ساده تر شده‌است

نرم افزارهای ویندوز 8 چطور کار خواهند کرد؟

مایکروسافت اعلام کرده که نرم افزارهایی که خود برای ویندوز 8 ساخته است همگی مبتنی بر فناوری های وب یعنی HTML5 و JavaScript هستند. این نرم افزارها شباهت زیادی به نرم افزار تبلت ها دارند. بعنوان مثال نرم افزار آب و هوا، پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را تا 5 روز آینده نمایش می دهد. خبر خوان نیز اخبار مختلف را به همراه تصویر کوچک مربوطه نمایش می دهد. مایکروسافت علاوه بر این ها نسخه 10 مرورگر محبوب Internet Explorer را به نمایش گذاشت. IE 10 بطور کامل با تبلت ها سازگار شده است. مایکروسافت همچنین قصد دارد فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 را نیز راه اندازی کند ولی هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام نکرده است.

آیا نرم افزارهای فعلی ویندوز مانند آفیس و فوتوشاب نیز در ویندوز 8 اجرا خواهند شد؟
نرم افزارهای فعلی تحت سیستم عامل ویندوز نیز در ویندوز 8 کار خواهند کرد اما با صفحه لمسی تبلت ها سازگار نبوده و کارکردن با آنها در تبلت ها مشکل خواهد بود. نکته جالب در ویندوز 8 این است که کاربر می تواند نرم افزارهای قدیمی ویندوز را در کنار نرم افزارهای جدید HTML5/JavaScrip اجرا کند.

 

M.A بازدید : 490 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Hitman: Sniper Challenge - بازی هیتمن: تیر انداز در خفا
(91/5/15) تغییرات:

Crack موجود در بازی از کار افتاده است لطفا تا ارائه Crack Fix منتظر بمانید

اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن باشید حتما با سری محبوب هیتمن آشنا هستید . هیتمن را میتوان یکی از پرطرفدارترین بازیها در ژانر اکشن دانست که سالهای زیادی است که جای خود را میان گیمرها باز کرده و تا کنون چندین نسخه آن با فروش بسیار بالایی در دنیا مواجه شده است .این عنوان جدید با نام  Hitman: Sniper Challenge ارائه شده است .در این بازی همانطور که از نام آن پیداست Sniper یا تفنگ تک تیر انداز دوربین دار هیتمن حرف اول را میزند و باید سعی کنید همراه آن دشمنان را نابود کنید و ماموریتهای مختلف خود را به پایان برسانید .این بازی در اختیاری کسانی که بازی Hitman: Absolution را از GameStop پیش خرید کنند، قرار می گیرد در واقع می توان گفت این بازی یک دموی قابل بازی از بازی Hitman: Absolution می باشد.

M.A بازدید : 349 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
Portable Easy Chess 2.0
بازدید : 113890 بار
دانلود بازی پرتابل کم حجم شطرنج - Portable Easy Chess 2.0
در این قسمت از سایت بازی فکری شطرنج به صورت پرتابل با نام Portable Easy Chess 2.0 را برای علاقه مندان به این بازی زیبا برای کامپیوتر در ادامه مطلب این مطلب آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.


M.A بازدید : 370 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

مدیریت و به روزرسانی درایورهای سخت افزار با نرم افزار DriverMax 6.21

DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.

M.A بازدید : 39757 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

ساخت و ویرایش امیج ها با نسخه جدید UltraISO Premium

UltraISO Premium v9.3.6.2766 نام یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه گرفتن ایمیج و بکاپ از سی دی و دی وی دی می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و تنها با فشردن چند کلیک از سی دی یا دی وی دی خود فایل ایمیج بسازید یا آن را ویرایش کنید. از مزایای ای نرم افزار قدرتمند در چند جمله می توان به رابط گرافیکی کاربر پسند و کارایی بالا اشاره کرد. همچنین این نرم افزار قابلیت Drag Drop دارد که خود این امر به تنهایی خیلی از کارهای شما را آسان می کند

ویژگی های کلیدی نرم افزار UltraISO Premium v9.3.6.2766 :
- رابط گرافیکی کاربر پسند
- آسانی کار و سرعت بالا در تهیه فایل ایمیج
- قابلیت ویرایش تمامی فایل ها و فولدر های داخل فایل ایمیج
- قابلیت ساخت ایمیج های Bootable
- قابلیت ساخت ایمیج از CD و DVD و حتی هارد دیسک و اطلاعات موجود بر روی شبکه
- پشتیبانی از فرمتهای رایج Image مانند BIN, CUE, NRG, MDS, MDF, CCD, IMG, SUB و تبدیل به فرمت ISO
- پشتیبانی از فرمت ISZ در ایمیج های بالای ? گیگابایت
- ساخت یک درایو مجازی و اجرای فایل های ایمیج از روی هارد دیسک
- پشتیبانی از ویندوز های ?? بیتی
- و

M.A بازدید : 398 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مجموعه نرم افزارهای نرو - Nero Multimedia Suite 11.0.1

سه بسته نرم افزار Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM ، Nero BackItUp & Burn در کنار هم جمع شده اند و نام Nero Multimedia Suite 11 را پدید آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید با کنار هم چیدن سه بسته نرم افزاری کامل حالا خودتان باید حدس بزنید که در نهایت چه بسته نرم افزاری و با چه امکاناتی پدید خواهد آمد. البته این امکانات در نسخه های قبلی هم کم و بیش بوده اند اما مطمئنا به این کاملی نبوده و البته باید بدانید که سرعت اجرا با این حجم اطلاعات در این نسخه نسبت به نسخه های قبل بسیار بهینه شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero Multimedia Suite Platinum v11.0.15800 :

- وجود بیش از از ۱۵ عنوان نرم افزار در این بسته نرم افزاری
- سازگاری با انواع استانداردها در لوح های فشرده
- امکان رایت به صورت های مختلف به مانند نسخه های قبل
- نمایش فیلم ها و تصاویر و موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن
- سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون
- امکان ویرایش تصاویر ، موزیک ها و فیلم ها
- امکان ضبط صدا
- قابلیت قراردادن قفل برروی لوح های فشرده به منظور جلوگیری از کپی رایت غیرقانونی
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
- قابلیت سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها
- افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل
- امکان رایت انواع دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی
- مدیریت راحت تصاویر
- مدیریت راحت موزیک ها و فیلم ها
- ساخت ایمیج از دیسک ها
- به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
- قابلیت شخصی کردن دیسک ها
- سرعت سنج برای دیسک گردان ها
- ساخت درایو مجازی
- ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
- تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

روش رجیستر نرم افزار:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در هنگام نصب با پنجره وارد کردن سریال رو به رو خواهید شد، برای بدست آوردن سریال وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده سریال را در کادر خواسته شده در برنامه وارد کنید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

M.A بازدید : 459 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

مشاهده و قرائت قرآن با نرم افزار بشارت - Besharat Quran v1.1

نرم افزار قرآنی بشارت یکی از برترین نرم افزار های قرآنی میباشدکه توسط شرکت پرنیان پردازش پارس ارائه شده است. این نرم افزار امکان مشاهده و قرائت قرآن را به صورت مجازی، همراه با قرائت ترجمه و ترتیل را داراست.ترتیل در این نرم افزار توسط قاری مطرح یعنی استاد ابوبکر شاطری انجام می گیرد.نرم افزار دارای رابطه کاربری ساده، گرافیکی زیبا و امکانات کارآمد است.از ویژگی های کلی این نرم افزار می توان به اجرای نرم افزار بدون نیاز به سی دی،ترجمه استاد فولادوند،نمایش جزء و حزب،صفحه بندی استاندارد،جستجو در متن و ترجمه قرآن،کپی آیه و ترجمه و نمایش خودکار آیه در حال قرائت اشاره کرد

M.A بازدید : 406 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
اجرای فایل های PFD با نسخه جدید Adobe Reader X 10.1.3

Adobe Reader 10.1.3 جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف کمپانی Adobe است که جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است که به کاربران فقط امکان باز کردن و مشاهده فایل های PDF را میدهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.
همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.


M.A بازدید : 461 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

کرک تمام نسخه های Internet Download Manager با نرم افزار IDM Cracker Tool v1.0

IDM Cracker Tool 1.0 نام نرم افزاری می باشد که با آن می توانید تمامی نسخه های نرم افزار محبوب و کاربردی Internet Download Manager یا به عبارت ساده تر IDM را کرک نمایید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی تسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار ، یک پچ جدا داشته باشد.

 

راهنمای نصب:

پس از نصب نرم افزار IDM، این نرم افزار را اجرا کرده و بر روی دکمه Start کلیک کنید.
برای آپدیت کردن نرم افزار Internet Download Manager نیز بایستی ابتدا نرم افزار کرک را اجرا کرده و بر روی دکمه Update کنید، به این ترتیب امکان آپدیت شدن دانلودر شما فراهم خواهد شد و می توانید بر روی گزینه آپدیت موجود در IDM کلیک کرده و آن را آپدیت نمایید. پس از اتمام آپدیت شدن IDM، بایستی مجدداً با استفاده از این نرم افزار IDM خود را کرک نمایید.


M.A بازدید : 417 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

ارسال و دریافت فایل از طریق بلوتوث در ویندوز با نرم افزار BlueSoleil v8.0.395.0

BlueSoleil نرم افزاری قدرتمند جهت ارسال و دریافت فایل در کامپیوتر از طریق بلوتوث می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید به تمامی دستگاه هایی که از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کنند مانند تلفن های همراه، پرینتر، کیبورد، هدست،تبلت ها،موس و... متصل شوید و مابین این دستگاه ها فایل جا به جا کنید یا دستور های اجرائی مختلفی را انجام دهید.دیگر کاربرد این نرم افزار در شبکه های کامپیوتری است.به راحتی توسط این نرم افزار می توانید مابین کامپیوتر هایی از شبکه که فناوری بلوتوث را پشتیبانی می کنند به تبادل اطلاعات بپردازید.لپ تاپ هایی که فناوری بلوتوث را دارند می توانند به راحتی از این نرم افزار استفاده نمایند و لپ تاپ ها و سیستم های کامپیوتری که فناوری بلوتوث را ندارند می توانند با تهیه بلوتوث های بند انگشتی از این نرم افزار به راحتی استفاده کنند

M.A بازدید : 368 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (1)
نسخه جدید قدرتمندترین آنتی ویروس رایگان – Avira AntiVir Premium 10.0.0.639
| نسخه جدید Avira AntiVir Premium 2012 12.0.0.1167 جایگزین نسخه قبلی شد|

Avira Antivirus Premium 2012 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Premium 2012 دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند. لازم به ذکر است که این نرم افزار دارای حالتی به نام Game mode می باشد تا در زمان های بیخظر نظیر تماشای فیلم و بازی های کامپیوتری این حالت را فعال نموده و حافظه سیستم را آزاد نمایید. اگر میخواهید با قابلیت های جزئی تر این نرم افزار آشنا شوید ، ادامه مطلب را مطالعه فرمایید

M.A بازدید : 419 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2013

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی آزمایشی این بازی را از پاتوق یو دریافت نمایید . نسخه ی کامل این بازی حدود ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد

M.A بازدید : 379 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

| نسخه جدید Google Chrome 21.0.1180.60 جایگزین نسخه قبلی شد|

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.


ویژگی های کلیدی Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- ترجمه صفحات به زبان های مختلف
- و …

 


M.A بازدید : 300 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

تبدیل ظاهر ویندوز 7 به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 UX Pack ver3.0

با نرم افزار Windows 8 UX Pack ver 3.5 ، می توانید چهره ی ویندوز ۷ خود را به شاهکار جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تبدیل کنید . این تغییرات شامل اکثر بخش های ویندوز نظیر استارت ، تسکبار ، صفحه ی لوگین ، تم ها ، والپیپر و سایر بخش های ویندوز می باشد که برروی تمام نسخه های ویندوز سون قابل استفاده است . برای دریافت این اسکین پک به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .


M.A بازدید : 364 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
افزایش سرعت اینترنت با Throttle 6.11.29.2010
| نسخه جدید Throttle 6.7.9.2012 جایگزین نسخه قبلی شد|
Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد، که البته بصورت رایگان توسط سایت بین دانلود در اختیار شما قرار داده می شود. این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتاصال اینترنت ویا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد ، با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده  و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle  قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 

امکانات نرم افزار Throttle :
- سازگار با ویندوزهای مختلف شامل ویندوز 7، ویندوز XP، ویندوز سرور 2008 و 2003 نسخه های 32bit و 64bit.
- افزایش آنی سرعت مرور صفحات وب، دانلود فایل ها و اجرای بازی های آنلاین بدون تاخیر زمانی.
- افزایش سرعت تمامی انواع اتصالات اینترنت مانند کابلی، DSL، U-Verse، Fios، Dial-Up، ماهواره ای و گوشی های موبایل (2G/3G/4G).

- صرفه جویی در هزینه ها با افزایش سرعت اتصالات اینترنتی بدون نیاز به خرید بسته ای با سرعت بالاتر از ISP.
- استفاده ساده برای اجرای تغییرات دائمی در کامپیوتر و مودم تنها با یک کلیک.
- اجرای بازی های آنلاین چند نفره بدون تاخیر زمانی.
- تغییرات مستقیم در سیستم ویندوز که با تمامی انواع مودم ها و روترهای وایرلس کار می کنند.
آپدیت های همیشگی نرم افزار که کارآیی آن را افزایش داده و شما می توانید از قابلیت های جدید آن استفاده کنید.

M.A بازدید : 836 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

.

دانلود بازی خیلی کم حجم و جذاب Ice Land 2 برای PC کامپیوتر

.

در این قسمت دانلود بازی جذاب Ice Land 2 را آماده ی دانلود کرده ایم . این بازی جذاب مخصوص کودکان است و آنها را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. این بازی جذاب با حداقل توانایی سیستم های رایانه ای بالا می آید و مشکلی با سیستم های پایین ندارد. در عین حال گرافیک مناسبی هم دارد و می توانید از قسمت تنظیمات گرافیک آن را بالا ببرید .

در این بازی شما نقش یک پنگوئن را بازی خواهید کرد که به دنبال غذا میرود . ضمنا این بازی نیاز به نصب ندارد (پرتابل) و می توانید بدون زحمت آنرا اجرا کنید . همینک می توانید این بازی کودکانه را از یاس دانلود دریافت نمایید.

M.A بازدید : 533 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 Monster Trucks Nitro 2.1.0

 

امروز برای شما عزیزان بازی کم حجم و جذاب مسابقه با ماشین های غول پیکر Monster Trucks Nitro v2.1.0 را آماده دانلود کردم. ماشین های غول پیکر را در مسیرها و جاده هایی دیوانه کننده و پر فراز و نشیب را برانید!  در این بازی ماشین شما در در مسابقه نیترو با سایرین به رقابت می پردازند و شما برای رسیدن و خط پایان و تلاش برای قهرمانی تلاش میکنید. این بازی با خلق صحنه های هیجان انگیز زیبا در مسابقات باعث جذب هر فردی با هر سنی میشود.

ویژگی اصلی این بازی ماشین های عجیب و غیر عادی بودن آن است که در شرایط معمولی قابل رویت نیستند اما چنین ماشین هایی موجودیت دارند و مسابقاتی نیز برای این سری ماشین ها برگزار میشود ما با این بازی فرصتی برای تجربه این گونه ماشین ها را برای شما فراهم کردیم. این بازی از نوع بازی های اعتیاد آور می باشد بگونه ای که پس از یکبار تجربه بازی دیگر مایل به رها نمودن آن نخواهید شد. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

وی‍ژگی های بازی  Monster Trucks Nitro v2.1.0 :

-       گرافیک فوق العاده بالا در عین حجم کم
-       گرافیک سه بعدی و صدا و تصویر بالا
-       به نمایش گذاشتن تماما واقعی مدل های مانستر
-       بازی ساده و جذاب و راحت
-       گرفتن جایزه و نبترو بیشتر در قبال امتیاز بیشتر
-       قابلیت تنظیم بازی در حالت های اسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
-       قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷
و

 

 

سیستم مورد نیاز :

Windows XP or Windows Vista
Processor: 1,5 GHz Pentium 4, AMD Athlon 1500+ or higher
Memory: 256 MB
Hard Disk Space: 300 MB
Video: Nvidia GeForce FX 5600, ATI 9500, Intel GMA 950 or higher
DirectX®: ۹.۰cAn

 

 

 

 

دانلود بازی کم حجم مسابقه با ماشین های غول پیکر Monster Trucks Nitro 2.1.0 کرک شده

 

 

 

دانلود بازی کم حجم مسابقه با ماشین های غول پیکر Monster Trucks Nitro 2.1.0 کرک شده

توجه:

در هنگام نصب آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

 

 

M.A بازدید : 819 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 

امروز برای شما عزیزان بازی کم حجم، خنده دار و بسیار مهیج اتوبوسرانی در شهر City Bus با سبک دیوانه وار و سه بعدی رو آماده دانلود کردم. در این بازی برخلاف بازی های دیگر ،باید هر چه را در اطراف خود می بینید خراب کنید! ترافیک برای شما اهمیتی نخواهد داشت و هیچ مانعی مانند نرده، دیوار، ساختمان و … نمی تواند مسیر شما را مسدود کند. شما باید مسافران را به هر طریقی که شده به مقصد برسانید در این مسیر هر آنچه که بخواهد شما را متوقف کند دشمن است!

شما در این بازی باید تمامی چراغ قرمزها را رد کنید به تذکرات پلیس توجه نکنید و کلا هر شخص و وسیله ای که مانع از رانندگی و توقف شما را داشت از سر ر اه بردارید و به مسیرتان ادامه دهید. شما هم اکنون می توانید بازی اتوبوسرانی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.
ویژگی های این بازی :

-      دارای چند نوع اتوبوس
-      دارای مراحل مختلف
-      دارای سلاح های مختلف
-      انجام انواع ماموریت های عجیب و جالب
-      گرافیک کارتونی سه بعدی و گیم پلی جذاب
و …

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP,7
CPU: 2 GHz
RAM: 512 MB
Hard drive space: 200MB
Vcard: Pixel Shader 1.2 compatible (GeForce 4, Radeon 8500 or newer

 

 

 

 

دانلود بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با اتوبوس City Bus

 

 

 

دانلود بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با اتوبوس City Bus

 

 

M.A بازدید : 364 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

Windows 8 Consumer Preview

Windows 8 Release Preview Build 8400 از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه پیش نمایش Release Preview بطور کلی آخرین مرحله از کار مایکروسافت قبل از رونمایی کامل از ویندوز ۸ میباشد.
مایکروسافت هنوز تاریخ رسمی ارایه نسخه نهایی را اعلام نکرده اما پیش بینی می شود در اوایل پاییز باید منتظر ارایه رسمی ویندوز 8 باشیم.



رابط کاربری لمسی چطور کار می کند؟
در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.
نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.

نرم افزارهای ویندوز 8 چطور کار خواهند کرد؟
مایکروسافت اعلام کرده که نرم افزارهایی که خود برای ویندوز 8 ساخته است همگی مبتنی بر فناوری های وب یعنی HTML5 و javascript هستند. این نرم افزارها شباهت زیادی به نرم افزار تبلت ها دارند. بعنوان مثال نرم افزار آب و هوا، پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را تا 5 روز آینده نمایش می دهد. خبر خوان نیز اخبار مختلف را به همراه تصویر کوچک مربوطه نمایش می دهد. مایکروسافت علاوه بر این ها نسخه 10 مرورگر محبوب Internet Explorer را به نمایش گذاشت. IE 10 بطور کامل با تبلت ها سازگار شده است. مایکروسافت همچنین قصد دارد فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 را نیز راه اندازی کند ولی هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام نکرده است.

آیا نرم افزارهای فعلی ویندوز مانند آفیس و فوتوشاب نیز در ویندوز 8 اجرا خواهند شد؟
نرم افزارهای فعلی تحت سیستم عامل ویندوز نیز در ویندوز 8 کار خواهند کرد اما با صفحه لمسی تبلت ها سازگار نبوده و کارکردن با آنها در تبلت ها مشکل خواهد بود. نکته جالب در ویندوز 8 این است که کاربر می تواند نرم افزارهای قدیمی ویندوز را در کنار نرم افزارهای جدید HTML5/JavaScrip اجرا کند.

ویندوز 8 چه زمانی منتشر خواهد شد؟
مدیرعامل مایکروسافت، استیو بالمر اعلام کرده که ویندوز 8 در سال 2012 منتشر خواهد شد اما تاریخ دقیق انتشار آن هنوز اعلام نشده است. انتظار می رود اطلاعات دقیق تر زمان انتشار Windows 8 در ماه سپتامبر و در کنفرانس BUILD اعلام شود.

 

توضیحات :

  • هنوز کرک معتبری برای رفع این محدودیت ارائه نشده ( در صورت ارائه کرک معتبر در اعلانات سایت قرار داده میشه )
  • نسخه 32 بیتی و 64 بیتی به صورت جدا و یکی شده ( 32 بیت و 64 بیت کنار هم ) برای دانلود قرار داده شده
  • TK8TP-9JN6P-7X7WW-RFFTV-B7QPF
M.A بازدید : 381 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

امروزه افراد بسیاری که در اینترنت از نرم افزارهای گفتگوی اینترنتی استفاده می کنند برای ارسال تصاویر از دوربین های اینترنتی ( WebCam ) ها نیز بهره می برند و از این ابزار برای برقراری یک ارتباط تصویری استفاده می کنند. شاید شما نیز تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که از چه راهی می توان برای طرف مقابل در گفتگو تصاویر جعلی را ارسال نمود. همچنین ممکن است شما قصد داشته باشید تا با استفاده از webcam برای طرف مقابل در گفتگو تصاویری از محیط کار خود در سیستم عامل کامپیوتر را ارسال نمایید که بیشتر کاربران برای این انجام این امر با عکس گرفتن از صفحه نمایش و ارسال آن به طرف مقابل این نیاز را رفع می کنند که این روش از سرعت کم و سختی بیشتری برخوردار می باشد.

YouCam نام نرم افزاریست که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا بر روی تصاویر ارسالی از طریق وب کم خود افکت هایی را نیز اضافه نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند انواع افکت های مورد نظر خود را بر روی تصویر قرار داده و در سمت مقابل به دوستان خود نشان دهند. این نرم افزار در چندین حالت مختلف توانایی قرار دادن افکت ها را بر روی تصویر می دهد ، قابلیت قرار دادن افکت ها بر روی گفتگوهای زنده و توانایی ضبط تصاویر در حال ارسال و یا دریافت ، توانایی قرار دادن Avater و عکس های متحرک به جای چهره شما به عنوان مخاطب برای طرف مقابل ، توانایی نمایش فایل های Presentation و عکس در تصویر برای اجرای کنفراس های تصویری و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت CyberLink می باشد.

برخی از ویژگی های  نرم افزار Cyberlink YouCam v4.0 :

- گفتگوی آنلاین اینترنتی با وب کم با زیباترین افکت های بامزه تصویری .

- به اشتراک گذاری تصاویر وب کم در فیس بوک و یو تیوب و سایتهای اشتراک اینترنتی

- قابلیت ضبط با کیفیت HD و با بهره گیری از تکنولوژه تشخیص و ره گیری صورت .

- قابلیت دانلود بیش از ۳۰۰۰ افکت تصویری از سایت DirectorZone

- دارای تعداد بیشتری افکت ویدیویی از پیش آماده در هنگام نصب،

- تم های موضوعی همچون تولد و جشن عروسی و …

- فیلم برداری از محیط میز کار دسکتاپ برای آموزش های آنلاین .

- آواتار های انیمیشن از پیش آماده برای استفاده .

- مجهز به دهها فیلتر مضحک ویدیویی برای اعمال تغییرات بامزه بر روی تصاویر .

و دهها ویژگی جدید دیگر …

M.A بازدید : 417 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

قطعأ همه ما تاکنون با ویندوز XP کار کرده ایم و آن را به خوبی می شناسیم. این سیستم عامل یکی از موفق ترین نسخه های منتشر شده ویندوز تاکنون می باشد که طیف وسیعی از کاربران نیز هم اکنون در سرتاسر جهان از آن استفاده می کنند. سرعت بالا ، سازگاری با انواع ساخت افزارها و همچنین سازگاری با اکثر نرم افزارهای موجود را می توان از جمله مهم ترین مشخصه های این ویندوز دانست. اما این ویندوز جذاب تر هم می شود اگر بتوانید یک نسخه از آن را با حجمی بسیار مناسب در حافظه فلش و یا هر حافظه جانبی دیگری همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید و در هر رایانه ای از ویندوز XP مخصوص خود استفاده کنید. Windows XP USB Flash Edition محصولی است که دقیقأ همین مشخصات را داراست و ما آن را امروز در سایت بین دانلود برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این ویندوز نسخه Service Pack 3 2010 است و آخرین تغییرات انجام شده در ویندوز در آن اعمال شده و از نظر امنیت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. می توانید به آسانی آن را بر روی حافظه فلش خود نصب کنید و از این به بعد در همه جا از آن استفاده کنید ، بی آنکه نیاز به نصب مجدد در هارد را داشته باشید. قابلیت های موجود در این نسخه نیز بسیار کامل هستند و بدین ترتیب نیازی به استفاده از سیستم عامل دیگر پیدا نخواهید کرد. ضمنأ این نسخه از ویندوز بصورت ۳۲ بیتی عرضه شده است تا از لحاظ سازگاری با مشکل مواجه نشوید.

قابلیت ها و محتویات ویندوز:

Applications :

Briefcase

Games

Internet Games

Pinball

Screensavers

———————————–

Drivers:

Asynchronous Transfer Mode (ATM)

Display Adapters

IBM PS/2 TrackPoint

IBM ThinkPad

ISDN

Logitech WingMan

Microsoft SideWinder

Modems

Multifunctional

Printers

Scanners

Serial Pen Tablet

Sony Jog Dial

Tape drives

Toshiba DVD decoder card

———————————–

Hardware Support:

ATM Support

Brother Devices

Gravis Digital GamePort

Iomega Zip drive

Multi-port serial adapters

Ramdisk

Windows CE USB Host

————————————

Multimedia:

AOL ART Image Format Support

Images and Backgrounds

Intel Indeo codecs

Media Center

Mouse Cursors

Movie Maker

Music Samples

Old CDPlayer and Sound Recorder

Tablet PC

Windows Media Player

Windows Sounds

———————————-

Network:

Client for Netware Networks

Communication tools

Comtrol Test Terminal Program

Connection Manager

FrontPage Extensions

H323 MSP

Internet Connection Wizard

Internet Information Services

IP Conferencing

MSN Explorer

Netmeeting

NetShell Cmd-Tool

Network Diagnostic

Peer-to-Peer (Has Nothing To Do With Torrents, XDCC, UseNet, Gnutella, LimeWire, Etc)

Share Creation Wizard

Synchronization Manager

TAPI Application Support

Vector Graphics Rendering

Web Folders

Windows Messenger

————————————-

Operating System Options:

NET Framework

Blaster/Nachi removal tool

Color Schemes

Desktop Cleanup Wizard

Document Templates

DR Watson

FAT to NTFS converter

File and Settings Wizard

File System Encryption

Help and Support

IExpress Wizard

Manual Install and Upgrade

MS Agent

MS XML 2.0

Out of Box Experience

Private Character Editor

Remote Installation Services

Search Assistant

Security Center

Service Pack Messages

Symbolic Debugger

Tour

Web View

————————————-

Services:

Application Layer Gateway

Error Reporting

Indexing Service

Messenger

Network DDE

Remote Registry

Removable Storage

Route Listening Service

RPC Locator

Service Advertising Protocol

Simple TCP/IP Services

Telnet

————————————-

Directories:

DOCS

SUPPORT

VALUEADD

————————————-

Patches:

TCP/IP Half-Open Connections = 1000 (Default 10)

UXTheme Patch (Allows Unsigned Themes to be applied to XP)

Windows System File Checker Disabled (SFC)

————————————-

Tweaks:

Boot and Shutdown-Auto-End tasks immediately

Boot and Shutdown-Auto-Kill hung applications immediately

Boot and Shutdown-Auto-Kill hung services immediately

Boot and Shutdown-Ctrl-Alt-Del at logon-Disabled

Boot and Shutdown-Logon Page-Classic

Boot and Shutdown-Setup Prefetch-Cache-Applaunch and Boot enabled

Boot and Shutdown-Status Messages-Extended

————————————-

Sata and Raid Drivers Added:

Intel ICH7R/M, ICH8R/M, ICH9R/M or ICH10R/D S-ATA AHCI and RAID Controllers

Intel ICH8/ICH9 S-ATA AHCI Controllers

Intel ICH6M S-ATA AHCI Controllers

Intel ICH5R S-ATA RAID Controllers

nForce2/3 SataRAID, nForce2/3/4 PataRAID and all nForce4 Intel Edition RAID

nForce4 AMD, nForce 430/410 (MCP51) or nForce 590/570/550 (MCP55)

nForce MCP73 SataRAID

————————————-

Additional Features:

VLK Serial Number

Firewall Disabled (Can be re-enabled)

System Restore Service Disabled (Can be re-enabled)

Automatic Updates Disabled (Can be re-enabled)

Default Theme Set on Classic (Can Change to Luna Which is Still Included)

 

M.A بازدید : 482 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Win XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند. ولی همانطور که می دانید اکثر افراد به خصوص در ایران از نسخه Genuine ویندوز ایکس پی استفاده نمی کنند، زیرا اگر بخواهند از نسخه Genuine یا همان اورجینال استفاده کنند باید با قیمت بسیار بالایی آنرا از سوی شرکت مایکروسافت خریداری کنند در نتیجه اکثر افراد از ویندوز کپی شده استفاده می کنند که این امر سبب می شود تا نتوانند آپدیت های جدید ویندوز خود را از سوی شرکت مایکروسافت دریافت کنند زیرا اگر ویندوز به سرور شرکت اتصال یابد Genuine  بودن آن مورد برسی قرار میگیرد که اگر ویندوز کپی شده باشد غیر فعال شده و برای فعال نمودن آن باید از روشهای مختلف هک استفاده نمود در نتیجه کسانی که از نسخه های غیر اورجینال استفاده میکنند هرگز آن را آپدیت نمی کنند البته تعدادی اندکی از افراد هم هستند که ویندوزشان Genuine و کاملاً اورجینال است اما برای دریافت فایلهای آپدیت جدید از سوی شرکت مایکروسافت نیازمند به سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند که این مسئله هم در ایران خود مشکل بسیار بزرگی است.

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ January 2010 می باشد.

هدف اصلی SP3، بهبود امنیت کاربران ویندوز XP است که این کار را با چهار رویکرد انجام می دهد:

  • محافظت بهتر از شبکه
  • بهبود حفاظت از حافظه
  • ایمن سازی امور مربوط به E-Mail
  • امنیت در مرورگر اینترنت (توسط Internet Explorer)

ویژگی های Win XP SP3:

  • بهبود امنیت در Internet Explorer
  • بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
  • افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
  • ویرایش جدید Remote Desktop Connection
  • افزایش ثبات و پایداری ویندوز
  • رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
  • دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها

و …

راهنمای نصب:

۱ - پس از دانلود با استفاده از نرم افزار Iso Burner فایل ایمیج را باز کرده و روی یک سی دی خام ضبط کنید.

۲ - سیستم خود را Restart کنید و آن را با CD-ROM راه اندازی کنید.

توجه: شماره سریال در کنار فایل ایمیج قرار دارد.

دانلود ویندوز XP سرویس پک ۳ بروزرسانی شده تا ژانویه ۲۰۱۱


 

M.A بازدید : 356 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده July 2012 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated July 2012

 

 

 

caution دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated July 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

M.A بازدید : 399 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

 

برای امنیت بیشتر در Firefox حتما نسخه جدید را نصب کنید. در این نسخه از مرورگر فایرفاکس، آسیب پذیری پیشین مشترک میان اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ترمیم شده است.آيا شما هم تا به حال از حفره هاي امنيتي Internet Explorer چيزي شنيديد؟ حتما ميدانيد که مايکروسافت سالهاست با Internet Explorer درگيره و در برطرف کردن مشکلات و حفره هاي امنيتي اين مرورگر تلاش بسيار زيادي ميکند به همين دليل شما مي توانيد از مرورگر قدرتمند Firefox  محصولي از كمپاني Mozilla استفاده كنيد. مرورگري امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. اين مرورگر محبوب را به خاطر كيفيت و كارايي بالايش هم رديف ساير مرورگرهاي مطرح دنيا مانند Internet Explorer و Opera و شايد بهتر از آنها شده است.

بعضي از امكانات اين مرورگر قدرتمند عبارتند از :
توانايي باز نمودن تمامي پنجره ها به صورت ‏Tabbed Browsing تحت يك پنجره ي Firefox و توانايي جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم به صورت Pop-up از جمله ويژگي هاي اين مرورگر مي باشد. امنيت بالا و جلوگيري از ورود  Spyware ها و جاسوس ها به سيستم شما ويژگي برتر اين نرم افزار است . مجهر به موتور قدرتمند جستجوي دروني مي باشد و همچنين از سرعت بالا در دانلود فايلها از اينترنت سود مي برد , مي تواند فايلهاي دانلود شده رو دسته بندي نموده و خودش در پوشه اي خاص ذخيره نمايد! محيط زيبا همراه با امكانات فراوان از قبيل تغيير در شكل ظاهر و اضافه يا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونتهاي مختلف و درشت و ريز كردن صفحه همچنين مجهز بودن به Theme هاي گوناگون بر زيبايي و توانايي اين مرورگر افزوده است . Firefox با تمامي نسخه هاي ويندوز سازگار است.


نرم افزار موزیلا فایرفاکس ورژن نهایی فاینال


ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Mozilla Firefox v3.6 Final:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف براي عملكرد بهتر
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

M.A بازدید : 443 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار Internet Explorer 9 Final که نسخه نهایی مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 به تازگی منتشر شده و در سایت مایکروسافت جهت دانلود قرار گرفته است . سایت یک موبایل جدیدترین نسخه مرورگر اینترنت Internet Explorer 9 را جهت دانلود برای کاربران عزیز خود آماده کرده است . که طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند . در این مرورگر می‌توان از خاصیت Pin کردن که در Windows ۷ استفاده می شود برای الصاق سایت‌های دلخواه به نوار وظیفه ویندوز استفاده کرد . در سایت یک موبایل نسخه ای از این مرورگر محبوب را برای دانلود قرار داده است که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود . ین نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و ... را برطرف کرده است . مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است . با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE9 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت ۱۵ ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند .

 

نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه نهایی Internet Explorer 9 Final

قابلیت ها و ویژگی های کلیدی نرم افزار Internet Explorer 9 Final :

- امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
- نمایش هرچه بهتر صفحات وب
- پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
- سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
- سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
- اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
- عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
- مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
- پشتیبانی کامل از Web 2
- پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
- سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
- استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
- سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز محبوب ۷
- و ...

 


M.A بازدید : 401 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

 

گشت و گذار در دنیای اینترنت ابزاری برای خود دارد اگر در انتخاب ابزار خود دقت کنید بدون شد از اینترنت و وبگردی نهایت لذت را خواهید برد.از مرورگر های اینترنتی معروف می توانیم به : موزیلا فایرفاکس و اپرا و گوگل کروم و در نهایت افتضاح دنیای وب اینترنت اکسپلوره اشاره کرد.یکی از نرم افزارهایی که برای گشت و گذار مناسب می باشد نسخه جدید نرم افزار اپرا یعنی Opera Next 12.00 Build 1039 می باشد.این مرورگر سرعت بسیار بالایی در باز کردن صفحات دارد و این یک شعار نیست خودتان تست کنید.بهترین استاندارد ها و بهترین حالت نمایش در محیطی بسیار زیبا و شیک و در عین حال آسان یکی از برتری های اپرا می باشد.روان بودن کار با این نرم افزار و جلوگیری ازاجرای کدهای مخرب و رعایت استاندارهای وب این مرورگر را تبدیل به یکی از مرورگرهای روز کرده است.

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/7/Opera.jpg

M.A بازدید : 423 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود ChrisTV Online! FREE Edition 7.30 نرم افزار دریافت تلویزیون های اینترنتی

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت و مشاهده ی تلویزیون های اینترنتی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با استفاده از نرم افزار ChrisTV Online می توانید به بیش از 800 شبکه تلویزیونی خارجی و 600 ایستگاه رادیویی که در بیش از 100 کشور جهان وجود دارد دسترسی داشته باشید.نرم افزار ChrisTV قابلیت نمایش شبکه های نمایشی با کیفیت HD و صدای Stereo را داراست.پایگاه داده ی نرم افزار به صورت روزانه آپدیت می شود و می توانید شبکه های جدید را به لیست شبکه های مورد علاقه ی خود اضافه کنید.برای استفاده از این نرم افزار نیاز به یک کانکشن اینترنتی با حداقل سرعت 128kbps دارید.

M.A بازدید : 441 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 27/تیر/1391|
اینترنت دانلود منیجر یا Internet Download Manager و به‌ اختصار آی‌دی‌ام ،یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته ‌است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود ولی در پست امروز وبسایت میهن دانلود،می توانید نسخه جدید آن را به همراه فایل های رجیستر دریافت کنید و آن برای همیشه فعال کنید.بدون اغراق می توان گفت این نرم افزار به عنوان پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت دانلود شناخته می شود و دارای چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان است. آی‌دی‌ام سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد و کاربران می توانند با حداکثر سرعت فایل ها را از اینترنت دریافت کنند. شتاب دهنده ی دانلود، اين دانلود منيجر بدون اغراق یکی از قویترین الگوریتم های برنامه نویسی در جهان را دارد. آی‌دی‌ام با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و... سازگاری کامل دارد و با اضافه کردن پلاگین آی‌دی‌ام در این مرورگر ها می توانید هر نوع فایلی را از صفحات وب دانلود کنید. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. اینترنت دانلود منیجر می ‌تواند فیلم‌ هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌ توان فیلم را در قالب های مختلف بارگیری کرد. آی‌دی‌ام دانلودها را به هنگام دانلود،به چندرشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌تر انجام شود. اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید. از این برنامه می توان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
افزايش سرعت دانلود تا %500
سازگار با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و...
عاری از جاسوس‌افزار یا adware 
امکان دانلود فیلم های و صدا های آنلاین
امکان توقف در هنگام دانلود فايل و قابلیت  Resume
امکان زمان بندی دانلود فایل ها
پشتيباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان فارسي
سازگاری کامل با نرم افزارهای امنیتی Kaspersky, ZoneAlarm, AVG, Avast, Avira, NOD32  و ...
Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
امکان دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
جلوگیری از دانلود فایل های تکراری

(این پست توسط احد به روز شده است)

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
1- قبل از نصب نرم افزار،از پوشه ی Register فایل Disable Activation را اجرا کنید و کلیدی فشار دهید تا فایل اعمال شود.
2- چنانچه از ویندوز سون یا ویستا استفاده می کنید بر روی فایل Disable Activation کلیک راست کنید و و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
3- نرم افزار را نصب کنید.
4- در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
5- در قسمت Control Panel بر روی قسمت User Accounts کلیک کنید و قسمت مربوط به Change User Accounts Control Settings را باز نمائید در پنجره باز شده تیک را با پایین ترین قسمت یعنی Never Notify بکشید تا تمامی مراحل نصب نرم افزار به درستی انجام گیرد.
6- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتی Patch ها، آنتی ویروس شما، فایل Patch  را به عنوان ویروس شناسایی کند و از اجرای آن جلوگیری کند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیرفعال کنید.
7- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.
8- اگر از سیستم عامل ویندوز سون استفاده می نمائید برای اجرا کردن فایل  Patch.exe از میان گزینه های کلیک راست، گزینه ی Run as administrator را انتخاب کرده و از این طریق فایل Patch.exe را اجرا نمائید.

M.A بازدید : 388 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود Real Anatomy v1.0 نرم افزار آناتومی واقعی بدن انسان
| آخرین تغییرات تا 12/تیر/1391|
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود نرم افزار آناتومی واقعی و سه بعدی بدن انسان|
مارک نیلسن و شاون میلر از دانشمندان دانشگاه Utah ،رهبری یک تیم از دانشمندان و محققان آناتومی این دانشگاه را بر عهده داشتند تا نرم افزاری تهیه کنند که آناتومی واقعی بدن انسان را شبیه سازی کند.نتیجه ی زحمات و کار آن ها در نرم افزار Real Anatomy v1.0 خلاصه شد و در پست امروز وبسایت میهن دانلود، این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار Real Anatomy به صورت سه بعدی طراحی شده و قابلیت نمایش تمامی اجزای بدن انسان مانند پا و قوزک پا،سر و گردن،ران،زانو،ستون فقرات،شانه،سینه، دست،لگن (مرد و زن) و شکم را دارد.دانشجویان می توانند از طریق 44 لایه ی این نرم افزار از ریزترین جزئیات پوست گرفته تا عمیق ترین نواحی استخوان،تمامی اجزای بدن انسان را تشریح کنند و به مطالعه در مورد آن ها بپردازند.در این نرم افزار تمامی بافت های بدن انسان از طریق یک میکروسکوپ مجازی، در سطوح مختلف بزرگنمایی شده است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
M.A بازدید : 410 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود FormatFactory 2.96 نرم افزار حرفه ای مبدل فایل های صوتی و تصویری و عکس
امروزه مبدل های صوتی و تصویری فراوانی در بازار وجود دارند که این امر انتخاب یک مبدل با کیفیت را مشکل کرده است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مبدلی همه کاره جهت تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری و عکس را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم. FormatFactory ابزاری کارآمد برای تبدیل فرمت فایل های مالتی مدیا می باشد.این نرم افزار از سه بخش اصلی تشکیل شده است.بخش اول تبدیل فرمت ویدئویی را انجام می دهد و قادر به تبدیل، فرمت های ویدئویی رایج به فرمت های MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF می باشد.بخش دوم تبدیل فرمت فایل های صوتی را انجام می دهد و قادر به تبدیل، فرمت های رایج صوتی به فرمت های MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV است.بخش سوم تبدیل فرمت تصاویر را انجام می دهد و قابلیت تبدیل، فرمت های رایج تصویر به فرمت های JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA را دارا می باشد.از دیگر ویژگیهای این نرم افزار می توان به امکان ویرایش تصاویر، تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی، تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.
M.A بازدید : 327 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

 دانلود K-Lite Mega Codec Packs v9.0.2 x86/x64 نرم افزار کدک برای پلیر ها

| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخریت تغییرات تا 27/تیر/1391|
با گسترش روز افزون تکنولوژِی و به وجود آمدن فرمت های مختلف و جدید فایل های صوتی و تصویری،می بایستی پلیر های خود را نیز برای پشتیبانی از این فرمت های جدید مجهز کرد.برای اینکه پلیر ها تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی کنند می بایستی آخرین کدک های مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید. کدکها دستوراتی هستند درباره نحوه رمزگذاری (Coding) فایل‌های تصویری یا صوتی بطوریکه آنها از فضای کمتری استفاده کنند.معمولاً این کدک‌ها حاوی دستورات نحوه تبدیل جریان داده‌های رمزگذاری شده به فیلم (یعنی رمزگشایی) نیز هستند. مهم‌ترین نقش آنها فشرده سازی جریان تصاویر هم ‌زمان با کپچر است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید معروفترین نرم افزار کدک یعنی K-Lite Mega Codec Packs را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.پس از نصب این نرم افزار،کدک های مخصوص هر فرمتی بر روی پلیر های نصب شده بر روی سیستم عامل ویندوز قرار می گیرند و کاربران می توانند پس از نصب این نرم افزار،تمامی فرمت های تصویری و صوتی را با پلیر های موجود در سیستم عامل خود اجرا کنند.همانطور که می دانید برای اجرای فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ، برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب PowerDVD ، برای پخش فایل های RM و RAM نیاز به نصب RealPlayer و... دارید.با این نرم افزار می توانید این مشکل را برطرف کرده و تمامی این فایل ها را تنها با یک پلیر پخش کنید. همچنین این نرم افزار در هنگام نصب، یک مدیا پلیر کلاسیک نیز نصب می کند که می توانید به جای تمامی پلیر های موجود در سیستم از این پلیر برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
M.A بازدید : 390 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/13.4.89/zzz/alchol.jpg

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود! 

این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور)  را نیز دارا می باشد. نرم افزار Alcohol 120% یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت ۶ درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر تون رو درباره سایت با تشکر محمد میرگل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 549
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 380
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 5,518
  • بازدید سال : 30,410
  • بازدید کلی : 524,965